Reflection

reflection = tükröződés, elmélkedés, észrevétel, megjegyzés ...

Friss topikok

  • charlizee: Hallod... mintha a néhány évvel ezelőtti énem írta volna ezt a posztot... pont ilyen voltam, mint ... (2008.12.16. 18:20) Wááj?

Linkblog

Archívum

Wááj?

2008.12.16. 18:06 | jaqueline | 1 komment

Hm.. hirtelen megfordult a fejemben,hogy egyáltalán minek is írok ide?! Úgyse olvassa senki, nekem meg amúgy is van más dolgom. Na mindegy! - cc,erről a mindegyezésről is le kéne már szoknom.

 Ma teljesen összekavarodtam, már ami a szívügyi dolgokat illeti. Vonzódok egy sráchoz a suliból. A furcsa  csak az,hogy nem tudom miért. (Azért a vonzódok szót használom, mert több ez a szimpla tetszésnél, de nem szerelem.) Régebben olyan kiritikus voltam ilyen téren, hogy még egy olyan srác se tetszett, akiért a lányok 98%-a odavolt, ha pl.káromkodott, vagy gusztustalan viccei voltak, vagy bántott másokat stb. ,,Ő" meg csupa olyan tulajdonságga bír, ami másnál kizáró ok, és nem tudom, hogy mi az a plussz, ami miatt mégse tudok úgy nézni,gondolni rá, mint bárki másra. Igazi kapcsolatom nincs is vele, max. pár mondatot váltunk..de néha, amikor hirtelen egymásra nézünk úgy érzem, hogy valami van köztünk... máskor meg semmi.  Mindenesetre, ha őszinte akarok lenni: azt gondolom,hogy semmi esélye annak, hogy esetleg ,,ő" is vonzódik irántam..mégpedig a következő okokból.

1. A körülötte lévő lányok nagy része szebb,csinosabb nálam - nekem minden nap karikák díszelegnek a szemem alatt, a hajam:jójó,szép hosszú, de olyan mint egy szénakazal, ami az alkatomat illeti:nem duci, de nem is barbibébi - ott van több,ahol nem kéne, ott van kevesebb,ahol meg.. azaz nem vagyok egy tipikus pasiideál.

2. Elég gátlásos vagyok, ezért a nagy társalgásokban általában passzívabban veszek csak részt, ami nagyrészt csak abból áll, hogy gyakran mosolygok. Ha megszólalok, akkor se sziporkázok..sokszor zavarban vagyok és akkor vagy halkabban vagy cikisen beszélek. -legalábbis úgy érzem - nem vagyok egy vagány csaj..látszólag :P

3. Ha vonzódna irántam, akkor miért szórakozna azzal néha társaság előtt, hogy pl,, szerelmem"nek hív  ??, máskor meg van,hogy nem is köszön!!:o

4. Nem tudok bókot fogadni normálisan, és a fiúkkal való komm. sajna nem tartozik az erősségeim közé.

Asszem már érted,hogy miért gondolom azt, amit gondolok!(sóhaj)

Én nem értem a férfi népet, egyszerűen nem tudom hova tenni, hogy ki?mit? miért? csinál!! A barátnőm szerint a női megérzésre kell hallgatni, hogy az mit mond. Hát én már nem is tudom,hogy van e nekem olyanom, és ha van, akkor melyik hang az. Lehet, hogy már egy ideje elköltözött vagy ilyesmi.? :S

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflection.blog.hu/api/trackback/id/tr65826624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlizee 2008.12.16. 18:20:04

Hallod... mintha a néhány évvel ezelőtti énem írta volna ezt a posztot... pont ilyen voltam, mint most te.
Azt tudom tanácsolni, hogy önbizalom, önbizalom, önbizalom! Határozottság, magabiztosság :) Tudom hogy totál közhely, de nekem is ez vált be anno... miután megvolt az első kapcsolatom már sokkal nagyobb lett az önbizalmam, és onnantól folyton jöttek a pasik... szóval csak ne szóld le magad :)
Címkék: én életem
süti beállítások módosítása